Top

2019, Here We Come!

2019, Here We Come!

Vorig jaar hebben wij ons 10 jarig jubileum gevierd! Dit was voor mij ook een mooi moment om terug te denken aan wat we in die tien jaar hebben mogen betekenen voor verschillende bedrijven. Dit jaar staat voor mij in het teken om nog betekenisvoller te zijn voor onze partners en relaties en om elkaar sterker te maken. Dat begint met het terugkeren naar de basis: wat zijn de behoeftes en op welke onderscheidende manier kunnen wij hier een duurzame oplossing voor bieden. Duurzaam door geïntegreerde partnerships met als resultaat goede beleving, terugkerende gasten…

 

Goede beleving, terugkerende gasten

Een bedrijfscultuur binnen organisaties is allesbepalend. Als je weet hoe je met mensen moet omgaan en een fijne werkplek creëert, komt dat de tevredenheid van je medewerkers ten goede. Dit resulteert op zijn beurt weer in een optimale gastbeleving, die leidt tot terugkerende gasten en een mooie positie in de markt.

 

Geïntegreerde partnerships

Van ‘flexibele projecten’ naar geïntegreerde partnerships: aan díe overgang hebben organisaties behoefte – en daarop focussen wij ons. We zijn in toenemende mate geïntegreerd bij bedrijven en vanuit die intensieve samenwerking verzorgen we werving en selectie, training en coaching, planning en operationele dienstverlening. Het bieden van een zeer goede service maken we tot ons gezamenlijke doel. Om dit te kunnen garanderen investeren we in onze mensen en geven we ze de ruimte om hun talenten en kracht te ontwikkelen. Met als visie dat we samen met onze partners een plek willen creëren waar de gast zich warm en welkom voelt.

 

Hoe gaan wij te werk?

Bij de start van een geïntegreerd partnership voeren we een quickscan uit: een analyse van de organisatie waardoor we de bedrijfscultuur en -processen en de toepassing van kernwaarden binnen de organisatie leren kennen. Daarna bekijken we de customer journey om per gastcontact te kunnen trainen op de emotie en ervaring die wij willen overbrengen. Vervolgens brengen wij de mogelijkheden voor het benutten van employer branding in kaart om de huidige generatie(s) te boeien en te binden en als merk een aantal recruitmentzaken optimaal te gaan benutten. Op basis van al deze informatie maken we een profiel van de geschikte medewerker voor de betreffende partner en stellen we een team samen dat een optimale gastbeleving kan creëren. Dat doen we het liefst in samenwerking met het interne team van onze partner.

 

Kortom, we besteden continu aandacht aan gastbeleving, medewerkers en hun ontwikkeling, team en organisatie. Daarnaast wikkelen we administratieve en operationele managementtaken vlot af. Deze aanpak zorgt ervoor dat we samen het verschil kunnen maken, benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen? Ik hoor graag waarmee wij je van dienst kunnen zijn.

No Comments

Leave a Comment