Top

Tijd voor het menselijk kapitaal

The HospitalitistMasonry Capital Tijd voor het menselijk kapitaal

Tijd voor het menselijk kapitaal

The Hospitalitist; de persoonsvorm van gastvrijheid. Al sinds 2008 levert The Hospitaltist oplossingen voor ‘human capital’ uitdagingen in de hospitality branche. Maatwerk oplossingen door de inzet van medewerkers, learning & development en advies.

 

“Toen wij begonnen in 2008 was er weinig aandacht voor de mens werkzaam in de hospitality sector. Wij zagen een kans persoonlijke ontwikkeling in te zetten op continue basis om hiermee service verlenende organisaties te helpen hun product te verbeteren. 10 jaar later blijkt dat wij trendsettend zijn geweest en trachten te blijven in de ontwikkeling van menselijk kapitaal in organisaties.” Aldus de CEO van The Hospitalitist Maarten Vooijs. Dit blijkt ook wel als je kijkt naar het portfolio van The Hospitalitist dat overloopt van de toonaangevende merken.

 

Voorbeeldfunctie

“Met de waarde die service tegenwoordig brengt voor organisaties hebben wij als hospitality sector een voorbeeld functie. Dit moeten wij benutten door te blijven ontwikkelen en groeien, met de focus op de belangrijkste variabele in service: de mens. De nieuwe generatie is op zoek naar continue persoonlijke ontwikkeling en werk dat bij voorkeur plaats- en tijdonafhankelijk is. Wij als hospitality sector hebben echt een uitdaging en we zullen onze manier van werken moeten aanpassen aan een sterk veranderde groep potentiële medewerkers.”

 

The Hospitalitist benadert de mens als kapitaal en niet als resource, door rollen en teams af te stemmen op persoonlijke ontwikkelingswensen van medewerkers en de toegevoegde waarde onderling. “In een team brengt iedereen waarde in, hier het maximale uithalen is onze dagelijkse uitdaging.”

 

De waarde van service

Zonnig ziet The Hospitalitist de toekomst tegemoet. De waarde van service wordt steeds zichtbaarder en breder gedragen. Waar het aantal contactmomenten die wij als mensen op een dag hebben schaarser worden, nemen de momenten die we hebben in waarde toe. The Hospitalitist werkt hard aan het beschikbaar stellen van haar oplossingen ook buiten de hospitality sector.

 

“Wij blijven onderzoek doen naar gastvrijheid, sterk gedreven door onze ervaringen en de data die wij verzamelen. Ons doel is om deze kennis en informatie terug te geven aan de samenleving en hiermee benchmark te worden voor menselijk kapitaal in service gerichte organisaties.”

No Comments

Leave a Comment