Top

Reversed College Tour #1 | Building Leisure | Terugblik

The Hospitalitist#RONDJEVANDEZAAK Reversed College Tour #1 | Building Leisure | Terugblik

Reversed College Tour #1 | Building Leisure | Terugblik

Gemiddelde leestijd: 1,5 minuut

 

#RONDJEVANDEZAAK

The Hospitalitist geeft een nieuw rondje: Reversed College Tour. Een samenwerking met Amerpodia en Maarten Wessels.

 

Reversed College Tour verbindt het bedrijfsleven met de aanstormende arbeidsgeneratie. Het idee is dat, anders dan het welbekende televisieprogramma, College Tour, hier de jóngeren een podium krijgen en de (gast)professionals de kans krijgen om input te vragen van de jongeren op ingebrachte cases.

 

De eerste aflevering over de Food Experience van Building Leisure staat online. De belangrijkste take away van Frankwin van Beers, directeur Building Leisure? “Het is super om te zien dat het eerste concept wat wij hebben staan voor deze food experience perfect aansluit bij de doelgroep GenZ, en dat bevestigd dat we op de goede weg zijn.

 

Business Case

De vraag van Frankwin is: wat moet er volgens de jongeren in deze experience komen om zo een publiek tot 28 jaar oud aan deze attractie te verbinden? En waarom zouden zij er graag heen willen gaan? Wat drijft hun nu écht?

 

Tasting Cultures

Anne Leegte, 24 jaar uit Amsterdam, studeert Tourism Management.

Anne waant zich graag helemaal in een andere cultuur en keuken, niet alleen fysiek maar ook door middel van augmented reality. Het shared dining concept dat perfect aansluit bij de verschillende voorkeuren omtrent eten binnen haar vrienden groep, denk vegan, vegetarisch en andere opties. En de app die je moet downloaden om te reserveren en bestellen bevat natuurlijk ook de perfecte instagram feature met verschillende filters en hashtags, zodat alles direct te delen is.

 

LowCal Foods

Merel Vermunt, 20 jaar uit Fijnaart, studeert Communicatie International Event, Music & Entertainment Studies.

Een combinatie van Lokaal en Low Calories, waar alles in het teken staat van Food Tourism. Denk een pop-up concept met streekgerechten, streekproducten, lokale markten en lokale producenten. De belangrijkste factoren zijn Sustainable, Responsible en Instagrammable, waarmee Merel graag andere mensen wilt aansporen om zoveel mogelijk de lokale producenten te ondersteunen. Een duidelijke educatieve boodschap dus.

 

De M&M’s BallenBar

Yannick van Maanen, 23 jaar uit Amsterdam, net afgestudeerd Hotelmanagement.

Terug naar eenvoud, en terug naar de ikea ballenbak. Yannick houdt van simpel en van nostalgie; GenZ is recentelijk volwassen geworden en blikt terug op de afgelopen 25 jaar terwijl ze een traantje wegpinken bij de kinderlijke herinneringen die ze hebben. Het concept is visueel erg sterk, denk kleurrijk, speelgoed op de muren en alles voor het perfecte Instagramplaatje.  Het heeft alle facetten om binnen no time een waar begrip te worden in Nederland.

 

Nog niet gekeken en benieuwd naar de winnaar? Bekijk hem hier: Reversed College Tour #1 | Building Leisure

 

De eerste aflevering is opgenomen in het Compagnietheater Amsterdam.

Wil jij aansluiten als bedrijf of als student? Mail naar info@rondjevandezaak.nu

No Comments

Leave a Comment