Menu

Learning & Development

Learning & Development 

 

Wij geloven dat mensen de onderscheidende factor in elke organisatie zijn, in het bijzonder service gerichte mensen.

Geloof jij dat ook? Laat ons je helpen met de juiste tools en trainingen, zodat we samen werken aan de ontwikkeling, kennis en kunde van jouw team.

Het resultaat?

Een gemotiveerd team, dat samen bouwt aan een groeiende business.

Ontwikkeltraject

Bij The Hospitalitist richten wij speciaal voor jou een ontwikkeltraject in.

Stap Interviews
Stap Analyse
Stap Ontwikkelprogramma
Stap Betrokkenheid

Aan de hand van interviews met teamleden vanuit verschillende invalshoeken maken we een nulmeting op basis van de vier bouwstenen: cultuur, innovatie, strategie en operatie. Alle inzichten worden geanalyseerd en verwerkt in een rapport met daarin de ‘Quick Wins’. Stap 2

Vervolgens zoomen we in op de mensen in jouw organisatie; We bekijken drie perspectieven en onderzoeken daarin waar kracht zit en groei mogelijk is. Elke deelnemer ontvangt een persoonlijk rapport. In dit rapport beschrijven we de gedragspatronen. Deze bespreken we tijdens een persoonlijke coaching. Beide zijn een start voor reflectie en bieden draagvlak voor een sterk persoonlijk ontwikkelplan.  

Op basis van deze inzichten maken we een ontwikkelprogramma dat aansluit bij jouw verandervraagstuk.  

Wij blijven betrokken en gaan regelmatig met je in gesprek: wat gaat goed, wat kan beter? Bovendien krijg je elk jaar van ons een rapport waarin we jouw voortgang vergelijken met die van anderen uit jouw branche. Zo zie je direct waar je staat

Leren en ontwikkelen in jouw organisatie

 

Onze succesvolle ontwikkelingsmethode ook voor jouw vaste medewerkers inzetten? Natuurlijk kan dat! We richten een online leerplatform in, speciaal voor jouw organisatie, en begeleiden je bij elke stap op weg naar excellente service.

1

Service Excellence Scan

We brengen in kaart hoe je ervoor staat en wat je nodig hebt. De scan is gebaseerd op NEN-certificering voor service excellence.

2

Advies

Op basis van de scan stellen we een plan van aanpak voor om zo snel mogelijk zoveel mogelijk winst te boeken.

3

Leertraject op maat

Bestaande uit verschillende blended vormen van ontwikkeling: 
- een op maat gemaakt online leerplatform 
- klassikale trainingen gericht op de praktijk en op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers 
- coaching/evaluatiegesprekken om de voortgang van de ontwikkeling te bewaken 

4

Vergelijken en bijsturen

Wij blijven betrokken en gaan regelmatig met je in gesprek: wat gaat goed, wat kan beter? Bovendien krijg je elk jaar van ons een rapport waarin we jouw voortgang vergelijken met die van anderen uit jouw branche. Zo zie je direct waar je staat.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Neem contact met Learning & Development door te bellen naar 06-18617457 of stuur een mail naar learning@thehospitalitist. 

Hoe dragen we met Learning & Development bij aan werkgeluk?

Dé vraag: Waarom doen we wat we doen?

Onze mogelijkheden