Learning & Development
Wij geloven dat mensen de onderscheidende factor in elke organisatie zijn, in het bijzonder service gerichte mensen.
Geloof jij dat ook? Laat ons je helpen met de juiste tools en trainingen, zodat we samen werken aan de ontwikkeling, kennis en kunde van jouw team.
Wat zijn de uitdagingen binnen jouw organisatie?
– Je hebt hele leuke mensen, maar je hebt geen overzicht meer over je team of handjes te kort om te investeren in je mensen en hen verder te ontwikkelen.
– Je bent aan het groeien/bewegen en wil je mensen hier in mee nemen, maar heb het zelf te druk om hier actief aandacht aan te besteden.
– Je wilt je richten op je onderneming en je bedrijfsdoel en hebt een expert nodig om ook jouw team hierin mee te nemen.
Welke oplossing bieden wij?
bij the hospitalitist richten wij speciaal voor jou een ontwikkeltraject in.
Aan de hand van interviews met teamleden vanuit verschillende invalshoeken maken we een nulmeting op basis van de vier bouwstenen: cultuur, innovatie, strategie en operatie. We brengen in kaart hoe je ervoor staat en wat je nodig hebt. De scan is gebaseerd op NEN-certificering voor service excellence.
Alle inzichten worden geanalyseerd en verwerkt in een rapport met daarin de ‘Quick Wins’. Vervolgens zoomen we in op de mensen in jouw organisatie; We bekijken drie perspectieven en onderzoeken daarin waar kracht zit en groei mogelijk is. Elke deelnemer ontvangt een persoonlijk rapport. In dit rapport beschrijven we de gedragspatronen. Deze bespreken we tijdens een persoonlijke coaching. Beide zijn een start voor reflectie en bieden draagvlak voor een sterk persoonlijk ontwikkelplan.
Op basis van deze inzichten maken we een ontwikkelprogramma dat aansluit bij jouw verandervraagstuk.
Het ontwikkelprogramma bestaat uit verschillende blended vormen van ontwikkeling:
– een op maat gemaakt online leerplatform
– klassikale trainingen gericht op de praktijk en op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers
– coaching/evaluatiegesprekken om de voortgang van de ontwikkeling te bewaken
Wij blijven betrokken en gaan regelmatig met je in gesprek: wat gaat goed, wat kan beter? Bovendien krijg je elk jaar van ons een rapport waarin we jouw voortgang vergelijken met die van anderen uit jouw branche. Zo zie je direct waar je staat.